Sunday, February 20, 2011

bergedup

jantungku berdegup..itu tandanya aku masih hidup di muka bumi ini..huhu..aku masih lagi begini..memandang di luar tingkap..terasa amannya dunia di luar. tetapi amankah dunia dalam hatiku ini? bergelodak..berkecamuk..berpincangan..oh tuhan..aku mohon padaMu, amankan la jiwa aku seperti awan yang membiru di luar..

jantungku berdegup lagi..kali ini aku sudah tahu aku masih hidup suma aku tahukan perasaanku masih hidup atau tidak..jiwaku dan jiwanya adakah masih hidup? keserasianku masih hidup? aku mesti muhasabah diriku agar jantungku boleh berdegup dengan lancar dan aman.

jantungku berdegup lagi..adakah aku sudah faham permainan yang bakal aku lakukan ini? duri dan cabang telah lama menanti aku. aku sedar dengan liku yang mendatang. aku mesti kuat. agar jantung boleh berdegup dengan aman.

amin~

No comments:

Post a Comment