Tuesday, March 1, 2011

apabila

apabila aku terkejut...
tanganku menggigil..jari jariku sejuk..kakiku tidak boleh duduk diam..badanku kelenguhan..

apabila aku kecewa..
tanganku ligat membuat kerja..jari jari ku mengikut arus tanganku..kakiku menggigil..badanku le;enguhan lagi..

apabila aku kesedihan..
tanganku ingin membuat kerja..jari jari ku mengelap titisan air yang mengalir deras..kakiku kesejukan..badanku menggigil..

apabila aku kebosanan..
tanganku mencapai telefon..jari jari ku mencari nombor..kakiku ingin berjalan..badanku sentiasa bertenaga..

apabila aku kegilaan..
tanganku menggigil..jari jari ku ligat..kakiku ingin menendang..badanku bertenaga..otakku ligat memikirkan kejahatan..nafsuku membuak buak..perasaan ku hampir hilang..jiwanku meronta ronta..

aku akan balas dendam..watch out!!

No comments:

Post a Comment