Thursday, February 17, 2011

hari yang penuh dengan aktiviti..

0550 bangun dari tidur.
kenapalah aku mimpi orang lain pula? mungkin kerana hatiku berniat jahat lagi..sebab itu aku terbawa bawa ke mimpi. ya Allah..sucikanlah hatiku ini~

0610 mandi dan bersiap siap
bersiap siap di sini membawa maksud ber'make up make up'an..hehe..baju telah diseterika..tudung pun sudah..hanya perlu disarung sahaja..selesai segalanya..aku turun ke bawah..memanaskan engin keretaku..

0645 omg..
minyak keretaku hampir ke tahap kritikal. tapi aku rasa tidak perlulah aku minyak.. cukup lagi ni..manalah kawan kawanku ini..? kata nak gerak awal tapi tak jadi awal nampaknya..biasalah janji seorang melayu..

0705 konvoi..
setelah semuanya sudah ada, aku pun gerak..suasana pagi itu memang menyenangkan. dengan kabus yang berkumpul di situ, mendinginkan lagi suasana pagi ini..omg i love morning at kota masai~

0730 berada di SK Taman Megah Ria
malas la nak cerita apa yang berlaku..tp secara keseluruhan, kursus yang dianjurkan banyak mengajar aku untuk menjadi seorang pendidik yang bagus, kreatif dan jangan berkira dengan kerja yang diberikan.

aku gembira sepanjang berada di sana. walaupun kadang kala aku diganggu oleh masalah perasaanku, aku cuba jadi orang yang mereka ingin aku jadi. aku kenyang berada di sana. aku ingin makan mcd hari ini. aku mengidam sundae..hihi

1330 tamat kursus
destinasi seterusnya, mcd. omg aku memang teringin sangat. aku ajak yang lain lain tapi ada gak yang tidak katakan ya. wahai kawan kawan, aku minta maaf, aku memang mengidam ni. aku kena makan juga hari ini. mereka terpaksa mengikut kerana pemandu nak makan mcd. huhu..sorry guys..

1420 kumpulan pecah 2
1 kereta ke kota masai dan 2 kereta ke tesco. hehe. aku konfem konfem kereta aku ke tesco. aku tiada apa nak dibeli. hanya untuk melihat lihat sahaja. best ke tesco bandar sri alam ini? sama sahaja. yang menarik minat aku ialah kerongsang. 7 biji = rm10. hehe. agak murah juga la. aku tangkap 4 biji + 3 biji (tipah). hehe

1545 rumah kota masai
janji dengan ws pukul 1700. boleh ke nih? hihi..tak tahu..

to be continued...


2 comments:

  1. wah.. apa episod 1 n 2 ke?

    p/s: xsabar utk nex episod.. haha..

    ReplyDelete
  2. btw.. u had a lot fun activities for today.. good to know that..

    ReplyDelete