Saturday, February 12, 2011

esok

esok adalah harinya. aku mesti bergerak ke depan. aku mesti menantikan hari esok. semoga hari esok lebih bermakna. semoga hari esok aku semakin ringan kepala ini. kepala ku ini semakin hari semakin berat. semakin menjerat diri. aku tahu apa yang betul. tapi aku tidak mahu ke depan. aku takut menjadi orang itu. hahaha.

aku ini seorang yang senang..

aku ini seorang yang 'complicated'

aku ini seorang yang menangis dalam hati..

aku ini seorang yang tiada air mata lagi..

aku ini seorang yang tiada perasaan..

perasaan itu telah hampir hilang. aku kesian dengan orang sekeliling aku. aku semakin banyak menipu orang lain. senyuman yang aku lemparkan untuk kebahagiaan orang lain. tapi bukan untuk diri.. senyuman ku telah hampir hilang..hilang melayang dimamah sang bulan..

p/s: aku merepek lagi..

No comments:

Post a Comment