Saturday, February 12, 2011

ringan

kenapa kepala aku ringan hari ini? mungkin kah kerana aku bermandi sinaran matahari? huhu. kegelapan kulitku meringankan kepalaku? huhu. aku confius dengan bahasa aku sendiri. nasip baik lah aku bukan guru bahasa. kerana aku sendiri tidak tahu apa yang aku tuturkan ini betul ke tak? aku hanya menurut hati aku. aku ingin berbuat begini jadi inilah yang aku lakukan.

mungkin aku merepek lagi..

aku ingin bercakap tentang ringan. walaupun kepalaku terasa ringan tetapi beban dalam kepalaku masih ada berlegar-legar. pagi yang cerah juga tidak membantu aku. mungkinkah aku memerlukan matahari setiap hari. aku merepek lagi.. aku akan bercakap benda yang solid.

apa?

apa?

apa?

to be continued..hehe

no!

no!

no!

ok..aku ringan. kerana jadual aku tersusuan. kerana kerjaku beres. kerana aku tidak menyakitkan hati orang lain dengan sengaja. kerana aku anak yang baik sekarang ni. huhu. alasan yang terakhir itu masih ragu-ragu. aku ringan kerana aku berinternet. haha. aku rindu berinternet. mungkin kerana aku terlalu lama tidak online jadi hari ini aku jadi sangat ringan kerana rahmat dari yang ESA..

thanks you Allah...

No comments:

Post a Comment