Monday, June 29, 2009

survey kali 1

Apa perasaan anda sekarang?

  • perasaan kenyang. haha. blh ke kenyang jadi perasaan. hihi

Saya nak makan..?

  • tanak makan ape2 mlm nih. saya sudah sgt kenyang nih.

Saya tak suka ..?

  • orang yang suke2 tinggalkan orang lain. selfishhhhhhh

Impian saya?

  • $$$$$ banyak2. menang tongkat ali power root. boleh jd jutawan. hihi.

Haiwan yg saya tak suka?

  • tikus

Saya harapkan?

  • duit jatuh dr lanit terus masuk bilik saya. kurang2 rm 1 juta cukup la. haha.

Jika boleh putarkan masa?

  • i nak study je time study dulu2.

Saya pada 10 tahun akan datang?

  • umur 35 ek? sudah jd guru tetap. sudah ada hubby. sudah ada anak2 yang comey dan memenatkan. haha.

Handphone saya adalah sebuah?

  • hp yang akan saya jaga sehingga berusia 5 tahun.

Saya pernah bercinta sebanyak?

  • 10 kali. haha.

Saya suka pada?

  • kedamaian laut

Kawan² saya?

  • saya tade kwn2. haha. musuh2 ada la

Pernah dikhianati?

  • ermm.. pernah~!! i hate them!!!!

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

  • bom kan diorang.

3 comments:

  1. jwpan soklan 4: wahh.. sure byk beli produk tongkat ali utk dpt masuk contest tu kan? haha..

    jwpan soklan 12: xde kwn? i ni musuh u gak ke? huhu...

    jwpan soklan 14: shh.. jgn pakai C4 dh la.. kang jd isu lak..haha

    ReplyDelete
  2. 4: angan angan je lebih tapi nak kumpul 10 penutup produk tongkat ali tu pn susah. haha

    12: u kawan. yang lain musuh. haha

    14: ada brg ker? mtk 1-2 boleh? hihi

    ReplyDelete
  3. 4: ler..pegi jela beli 10 tin tongkat ali.. ke kena ada penutup khas?

    12: ... xkan nk anggap semua org musuh u lak..
    p/s: kwn je? haha.. j/k :p

    14: xdela.. isk.. kejam tol nk main bom2 nih

    ReplyDelete