Sunday, June 28, 2009

bila kita 25

aku tak faham la. adakah umur 25 ni menunjukkan kita sudah tua? atau pun memnunjukkan kita sepatutnya sudah berumah tangga. semua ni buatkan aku terfikir tentang gaya hidup aku sekarang ni. aku bebas melakukan apa jua perlakuan. aku bebas dari komitmen. aku ingin selalu begini. tetapi kejadian hari ini membuatkan aku berfikir semula.

aku harus mencari gaya hidup yang sesuai. tapi aku punyai banyak persoalan. mampukah aku berubah? siapa yang ingin mendorong aku untuk berubah? aku inginkan perubahankah?

5 comments:

  1. X! 25 still young aa.. xfaham tol mereka2 yg pk 25 ni patut dh kawin.. kalo xredi dr segi financial or mentality cmner mau kawin kan? btol x?

    p/s: inginkan perubahan? tepuk dada tnya selera.. hehe.. erm..will help if u need it..

    ReplyDelete
  2. btl~ btl~ btl~
    finance dgn mental kena betul. kena power. baru boleh pk kawen.

    p/s: tq. skg ni pn u da bantu i. tq.

    ReplyDelete
  3. salam..sy nora..sy ada bt demo skin care utk semua wanita di melaka..klu berminat,hubungi sy k.kita bole bt apoiment d mana tmpat yg diinginkan utk bt kelas skin care ini n bole invite kwn lain bt brsama2 scra prcuma yer.. ok ..tq

    ReplyDelete
  4. cutenya dia tiru cm upin n ipin..
    hehe..
    welkam.. ala.. i br tolong u skit2 je tu..
    xde apa la sgt.. help each other since nasib kita serupa kan.. huhu.. xpela.. abaikn..

    p/s: apa yg penting.. kerjasama.. :p

    ReplyDelete