Friday, November 18, 2011

kusut

masalah datang bertimpa timpa. aku tidak mampu menghadapi seorang diri. aku sebagai seorang pembimbing sepatutnya mengetahui bahawasanya membiarkan masalah dimakan masa tidak akan menyelesaikan walau sekelumit masalah pun. malah, lebih teruk lagi, aku akan dianggap menyetujui apa yang mereka rancangkan.

aku kusut..

mengapa aku tidak ada seorang pun yang memahami kehendak hati aku. aku ingin bahagia seperti orang lain. aku ingin kasih sayang yang tidak putus dari orang yang menyayangi aku. aku inginkan belaian dari insan yang bernama lelaki. aku sangat rindukan saat saat bahagia, ketawa, bergelak sakan bersama dia.

aku kusut..

aku selalu menidakkan diri aku untuk bersuara benar. aku penakut apabila diuji dengan si besar yang pandai berkata kata. aku telah jadi kaku untuk berkata kata. aku takut mereka benci aku. aku inginkan keberanian. aku perlukan kamu..

saya perlukan awak, hasib..

mengapa awak pergi tinggalkan saya begitu cepat..hanya awak yang memahami saya..saya rindukan awak..macam mana saya ingin bertemu dengan awak lagi..awak telah pergi selamanya..tanpa mengucapkan selamat tinggal kepada saya..awak hanya meninggalkan kenangan dan impian kita yang tidak kesampaian..

saya perlukan awak, hasib..

No comments:

Post a Comment