Sunday, May 23, 2010

survey dulu~

Apa perasaan anda sekarang?

  • konfius..banyak sangat pilihan dalam hidup ni~

Saya nak makan..?

  • pizza hut..tapi takda orang nak belanja. hihi

Saya tak suka ..?

  • kucing yang meleseh kat kaki saya masa saya tengah makan..

Impian saya?

  • jadi kaunselor yang baik
  • menang power root (walaupun tak pernah hantar,,hihi)

Haiwan yg saya tak suka?

  • semut dan nyanuk..gangguan hidup

Saya harapkan?

  • duit jatuh dr lanit terus masuk bilik saya. kurang2 rm 1 juta cukup la. haha.

Jika boleh putarkan masa?

  • saya pergi zaman 3 tahun yang lepas

Saya pada 10 tahun akan datang?

  • kerjaya - hebat!
  • keluarga - bahagia!
  • anak - 4 orang! hihi

Handphone saya adalah sebuah?

  • benda yang berharga..

Saya pernah bercinta sebanyak?

  • 10 kali. haha.

Saya suka pada?

  • keadaan langit yang membiru atau menguning~

Kawan² saya?

  • saya tade kwn2. haha. musuh2 ada la

Pernah dikhianati?

  • ermm.. pernah~!! i hate them!!!!

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

  • kill2!!

No comments:

Post a Comment