Friday, January 8, 2010

oh Tuhan

malang menimpa bertalu talu. aku tidak tahu bagaimana berfikiran positif lagi. aku hampir hilang pegangan hidupku. bagaimana aku nak menempuh kehidupan yang sempurna jika tiada kehidupan yang sempurna bagiku?

pelbagai idea datang kepadaku tetapi tiada satu pun yang mengenaiku. adakah ini adalah balasan dosaku yang lampau? mungkin.. seperti yang orang katakan..Tuhan akan membalas setiap apa yang kita lakukan samada baik atau buruk.

bagaimana? bagaimana? aku harus tempuhi hidup aku ini? tanpa apa apa jaminan di masa hadapan.

2 comments:

  1. sila ke http://versiterhangat.blogspot.com mungkin anda akan ketemui ketenangan di sana

    ReplyDelete
  2. xsemestinya dugaan yg Allah kasi kt kita tu balasan kt apa telah kita wat..
    kekdang apa yg dia kasi kt kita tu adalah sekadar ujian yg utk menguji kekuatan & kesabaran kita cmner sbg hamba-Nya..

    ReplyDelete